Klachten

Wat te doen bij klachten

Als huurder of woningzoekende kunt u soms een klacht hebben. Dit kan betrekking hebben op de dienstverlening van Goed Wonen Gemert of op de werkwijze van een van de medewerkers. In eerste instantie probeert Goed Wonen Gemert samen met u een oplossing te vinden. U kunt hiervoor contact opnemen met een medewerker.

Mocht u het niet eens zijn met de manier waarop uw klacht is behandeld, dan kunt u een officiële klacht indienen. Dit kan via het klachtenformulier op de website van Goed Wonen Gemert, per brief of per e-mail.

Met een klacht geeft u aan dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Goed Wonen. Dit kan gaan over over wat de medewerkers van Goed Wonen doen, of juist niet (goed) doen), maar ook over personen die in opdracht van Goed Wonen werken (zoals aannemers).

Bent u ontevreden over de uitkomst? Dan kunt u uw geschil voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie (RGC). Alle informatie over deze commissie en de manier waarop u uw geschil kunt voorleggen vindt u op de website van de Regionale Geschillencommissie.

De Regionale Geschillencommissie publiceert ieder jaar een verslag van haar activiteiten en de geschillen die ze behandeld heeft. De jaarverslagen van de afgelopen jaren vindt u op de website van de commissie.

klik hier om meer informatie over de Regionale Geschillencommissie te downloaden.